رونمایی از پوستر آلبوم «آرام» رحیم عدنانی در ایذه
رونمایی از پوستر آلبوم «آرام» رحیم عدنانی در ایذه
طی مراسمی از پوستر آلبوم آرام؛ جدیدترین اثر موسیقیایی رحیم عدنانی در ایذه رونمایی شد.

به گزارش آژانس خبری ایذه ( ایزنا) ؛ طی مراسمی که با حضور جمعی از هنرمندان شهرستان‌های ایذه، باغملک و دزپارت در سالن سینما شهرداری ایذه برگزار شد، از پوستر آلبوم آرام، جدیدترین اثر رحیم عدنانی خواننده نام‌آشنای بختیاری رونمای شد.

رونمایی از آلبوم آرام ، اثر رحیم عدنانی در ایذه

از پوستر آلبوم آرام ، اثر سنتی رحیم عدنانی در ایذه رونمایی شد

با توجه به اینکه اشعار این اثر توسط دکتر سیاوش کرد و سام کرد از شاعران شهرستان ایذه سروده شده است، این ویژه برنامه با همت این شاعر و همراهی خالق اثر جهت رونمایی در ایذه، رونمایی در این شهرستان صورت گرفت.

علاوه بر خواننده و شاعران این اثر؛ دکتر اردشیر صالح‌پور استاد دانشگاه هنر کشور و همچنین از پژوهشگران و نویسندگان قوم بختیاری در سطح کشور به همراه دکتر بهمن گلابوند از هنرمندان ایذه‌ای تبار و فعال رسانه ملی و عبده الرضا باغ شیرین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه نیز در رابطه با نقش تولیدات فرهنگی، تاکید بر توجه به ارزش‌ها و موضوعیت اشعار در موسیقی در نسل امروز و اهمیت دادن به خلق آثار نو به ایراد سخن پرداختند.

عدنانی از خوانندگان نام‌آشنای بختیاری تبار است که علاوه بر ارائه چند اثر فاخر به این زبان؛ در حوزه موسیقی سنتی نیز فعالیت داشته و آلبوم آرام جدیدترین اثر وی در حوزه موسیقی سنتی است.

رحیم عدنانی متولد سال ۱۳۵۲ در روستای سرپیر استان چهارمحال و بختیاری است که جهت پیمودن راه حرفه‌ای خود در موسیقی در محضر اساتید بزرگ و نام‌آشنای موسیقی سنتی و ملی کشور به همراه اساتید موسیقی حوزه بختیاری دانش‌آموخته است.

از جمله اساتید رحیم عدنانی؛ استاد رضوی سروستانی، استاد محمدرضا شجریان، حمید‌رضا نوربخش، محمد‌علی کیانی‌نژاد، علی‌اکبر شکارچی، کوروش اسدپور و ملک‌محمد مسعودی بوده‌اند.

کنار غریو از محبوب‌ترین آثار این هنرمند بختیاری است که پس از چند سال گذشت از زمان انتشار آن همچنان از محبوبیت بالایی در بین دوستداران موسیقی بختیاری برخوردار است.

انتهای پیام/

لردگان ، شهرکرد، اردل ، ناغان ، فارسان ، کوهرنگ، شاهین شهر ، تهران ، اصفهان ، فولادشهر ، رامهرمز ، بهبهان ، آغاجاری ، مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی ، اندیکا ، شوشتر ، بازفت ، فریدون شهر ، فریدن ، کیار ، ازنا ، الیگودرز ، لرستان ، خرم آباد ، دورود ، کوهدشت ، بروجرد ، نورآباد ، الشتر ، پل دختر ، خانمیرزا ، فرخ شهر ، بروجن ، خمینی شهر ، نجف آباد ، سمیرم