موزه باستان‌شناسی ایذه؛ مکانی در حد یک تابلو
موزه باستان‌شناسی ایذه؛ مکانی در حد یک تابلو
باگذشت چندسال از احداث و بهره‌برداری موزه باستان‌شناسی ایذه، همچنان این مکان در تعطیلی قرار داشته و خدماتی به شهروندان و گردشگران ارائه نمی‌دهد.

به گزارش آژانس خبری ایذه (ایزنا)، چند سالی می‌شود که افتتاح نیمه‌کاره موزه باستان‌شناسی ایذه انجام شده است، اقدامی که در همان روز افتتاح و پس از گذشت بیش از ۶ سال همچنان در حالت بلاتکلیفی قرار گرفته است.

با این حال، مسئولان وقت اداره میراث فرهنگی شهرستان از اقدام شتاب‌زده مسئولان وقت جهت افتتاح زودهنگام و بدون در نظر گرفتن تکمیل ۱۰۰ درصدی و تکمیل تجهیزات مورد نیاز گلایه‌مند بودند، اما در آن برهه آنچه مهم بود، عکس‌های تبلیغاتی و رزومه مدیران وقت ارشد شهرستان بود.

در دوره ۴ ساله گذشته نیز عدم توجه نماینده وقت به این مساله، در کنار به‌کار گرفتن نیرویی ناتوان در مدیریت میراث فرهنگی که در کمتر زمانی در محیط اداره و جلسات شهرستان رویت می‌شد، سرنوشت این مجموعه با اهمیت در شهرستانی که مهم‌ترین برند و تبلیغاتش جهت ایجاد شغل، همین میراث فرهنگی و گردشگری است را مجهول‌تر از پیش کرد.

اینک، مهم‌ترین مطالبه از مسئولان، انتصاب مدیری توانمند در برنامه‌ریزی در حل مشکلات است. مدیری که حداقل بتواند مشکل همین موزه را رفع کند.

انتهای پیام