مجوز دانشکده پرستاری ایذه ابلاغ شد/دانشگاه علوم پزشکی ایذه احداث می‌شود
مجوز دانشکده پرستاری ایذه ابلاغ شد/دانشگاه علوم پزشکی ایذه احداث می‌شود
پس از سال‌ها بلاتکلیفی در ابلاغ مجوز دانشکده پرستاری و دانشکده علوم پزشکی شهرستان ایذه و جدا شدن این شهرستان از زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز سرانجام مجوز مربوطه صادر شد.

به گزارش آژانس خبری ایذه – ایزنا، پس از سال‌ها بلاتکلیفی در ابلاغ مجوز دانشکده پرستاری و دانشکده علوم پزشکی شهرستان ایذه و جدا شدن این شهرستان از زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز سرانجام صبح امروز مجوز مربوطه صادر شد.
دکتر فرشاد ابراهیم‌پور نورآبادی نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس با انتشار توییتی در رابطه با این مجوز از نهایی شدن آن خبر داد.
سال‌ها بحث و گمانه در رابطه با راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی ایذه مطرح شده بود ولی هیچ‌گونه اقدام اداری که منجر به صدور مجوز و نهایی شدن طرح شود صورت نگرفته بود که در طی دو ماه اخیر با اقداماتی که صورت گرفت این مجوز صادر مجموعه وزارت بهداشت قرار گرفت و اعتبارات حوزه بهداشت و درمان از این پس با آغاز به کار این دانشکده به صورت مستقیم از وزارت بهداشت جذب خواهد شد.
پی‌نوشت: چندی پیش ریاست شبکه بهداشت ایذه در واکنش به این خبر آن‌را نشر اکاذیب و موردی برای پیگیری قضایی عنوان و برای آن بیانیه‌ای صادر کرده بود.
انتهای پیام