آتش‌سوزی در ارتفاعات شهرستان دزپارت
آتش‌سوزی در ارتفاعات شهرستان دزپارت
رئیس اداره منابع طبیعی ایذه گفت: آتش‌سوزی در ارتفاعات روستای سررگ خواجه از شب گذشته آغاز آغاز شد و ادامه دارد‌.

به گزارش آژانس خبری ایذه – ایزنا، مرتضی نوروزی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ایذه نیز در رابطه با ساعات پرفشار کاری پرسنل این اداره در محل آتش‌سوزی اظهار کرد: آتش‌سوزی در ارتفاعات روستای سررگ خواجه از شب گذشته آغاز آغاز شد و پس از تماس فرماندار دزپارت بلافاصله یک تیم از یگان حفاظت منابع طبیعی ایذه به همراه رئیس اداره به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی در ساعت ۶ صبح امروز به‌طور کامل مهار شد افزود: پس از خاموش کردن آتش دو ساعت جهت خنک‌سازی در محل حضور داشتیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایذه ادامه داد: پس از سرد کردن آتش به بومی‌های محلی حاضر در محل و سرپرست منابع طبیعی دزپارت اعلام شد که در محل کشیک باشند زیرا امکان دارد حریق از طریق کنده‌های آتش گرفته شده مجدد ایجاد شود.

نوروزی افزود: تیم اول ایذه به شهرستان در ساعت ۸ صبح بازگشت ولی در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه مجدد اعلام شد حریق دیگری در محل آل‌داودی‌ها در پایین دست محل قبل صورت گرفته است و یک تیم دیگر از یگان حفاظت منابع طبیعی ایذه فوری به محل اعزام و در حال اطفاء حریق هستند.

وی با بیان اینکه تیم دوم نیز در حال اعزام است گفت: یک تیم کشیک حریق احتمالی شهرستان ایذه که برای حوادث احتمالی در این شهرستان حضور دارد و امیدواریم آتش سوزی دهدز در چند ساعت آینده مهار شود.