به گزارش آژانس خبری ایذه (ایزنا) ؛ برخی از اهالی محله نورآباد از جمله کوچههای منتهی و به دانشگاه پیام نور و اطراف آن در پی بینتیجه بودن پیگیری مشکلات خود در برخی از ادارات سطح شهر خواستار توجه جدی مسئولان استانی و ارشد شهرستان به مشکلات خود شدند.
#صدای_شهروند
بارها برای آسفالت کوچهای چند متری در پشت سالن ورزشی و همچنین کوچه دانشگاه پیام نور که مسیر تردد روزانه چندصد دانشجوی این دانشگاه و چندصد نفر از اهالی این منطقه است به شهرداری و شورای شهر مراجعه کردهایم ولی نتیجهای حاصل نشد و این کوچه در زمینه زیبایی و آسفالت هیچ شباهتی به مسیر یک دانشگاه و محله شهری نداشته و در پیگیریهای اخیر در شهرداری به ما اعلام شده است که این محل جز محدوده خدمات شهری نیست و مشمول خدمات شهرداری نخواهد بود!!! آیا اهالی این محله و کوچهها جز مردم این شهر نیستند؟ اگر جز شهر نیست چگونه یک دانشگاه را در یک نقطه فاقد خدمات شهری احداث کرده و از آن استفاده علمی میکنند؟ چگونه در ادوار گذشته شورا و شهرداری این خدمات به صورت نسبی انجام شد ولی در دوره فعلی این محل خارج از محدوده خدمات شهری و مردم این منطقه سزاور خدمت نیستند و چرا در معاملات این محله حق عوارض و خدمات بر اساس جمعیت شهری باید در نظر گرفته شود؟
سالهاست با توسعه شبکه تلفن همراه، اینترنت و تلفن ثابت، بسیاری از کوچههای محله نورآباد با مشکل آنتندهی مواجه بوده و عملا در برخی از منازل این منطقه شبکه موبایل و اینترنت پوشش نداشته و این در حالی است که مدتها از وعده راهاندازی دکل جهت حل این مشکل میگذرد ولی حل نشده است. اینترنت تلفن ثابت هم بهدلیل قدیمی بودن زیرساختها در بسیاری از کوچهها کارایی و پوشش قابل قبول ندارد.
مدتهاست چه در فصل گرم و چه سرما در نوبت عصر آب جهت آبگیری مخازن خانهها و استفاده اهالی در لولهها وجود ندارد و بهجز ساعات صبح، در ساعات عصر عمدتا قطع است و خانهها در بی آبی به سر میبرد.
▫️با این شرایط و عدم دیده شدن مشکلات اهالی این کوچهها و اینکه برخی از مسئولین شهری پاسخگوی مشکلات ما نیستند انتظار داریم جمعیت ساکن در این کوچهها طبق یک سرشماری از جمعیت شهری ایذه کسر و تحت نظر نهادی چون بخشداری یا مانند گذشتههای نه چندان دور، یک دهیاری قرار گیرد تا ما از طریق خدمات این بخش بتوانیم مشکلات زیرساختی خود را پیگیری و با استفاده از حوزه مدیریت و خدمات این دستگاه به حقوق خود برسیم!
انتهای پیام/