با توجه به اوج گرفتن خریدهای شب عید لزوم حمایت از کالاهای ایرانی توسط مشتریان احساس میشود و از این رو در فضای مجازی کمپینهای حمایتی از تولید ملی راهاندازی شده است. به گزارش ایزنا، با توجه به اینکه چند روز بیشتر به پایان سال و عید نوروز باقی نمانده است، تب خریدهای نوروزی در […]
با توجه به اوج گرفتن خریدهای شب عید لزوم حمایت از کالاهای ایرانی توسط مشتریان احساس میشود و از این رو در فضای مجازی کمپینهای حمایتی از تولید ملی راهاندازی شده است.
به گزارش ایزنا، با توجه به اینکه چند روز بیشتر به پایان سال و عید نوروز باقی نمانده است، تب خریدهای نوروزی در سطح کشور و استان در حال بالا گرفتن است و خیابانها در حال رسیدن به ترافیک مردم در سطح خود هستند.
وجود تنوع در البسه و کالاهای موجود در بازار باعث سختتر شدن انتخاب برخی از شهروندان میشود، کالاها و رنگهای متنوع با عناوین و برندهای شرکتهای مختلف که اینروزها در بازارهای کشور به خوبی جای خود را باز کرده و دیده میشود.
حال با توجه به این گوناگونی کالاهای موجود در بازار باید دید سهم کالاهای تولید کشور به چه میزان بوده و فروشندگان چه میزان از کالاهای ایرانی در در دستور کار داد و ستد خود قرار دادهاند و یا اینکه مشتریان در برخورد با کالاهای تولید داخل کشور چگونه عمل خواهند کرد.
بر این اساس، در برخی از شهرهای استان عدهای از شهروندان با راهاندازی کمپین «ایرانی بخریم» خواستار حمایت همهجانبه مردم از کالاهای تولید داخل به منظور حمایت تولیدکنندگان داخلی هستند.
انتهای پیام/*